p1111114

DUS Dienstverlening

Groei spreekt onze taal

"In de markt waarin wij zitten is het heel verleidelijk om altijd met de waan van de dag bezig te zijn", aldus Jasper Hoek van DUS B.V. "Daarom kwam het er vaak niet van om acquisitie op te pakken als het druk was. Maar als je pas gaat bellen als het rustig is, zitten bedrijven niet meer op je te wachten. Daarom hebben wij Groei ingeschakeld!"

Structurele ondersteuning

Het team van Groei zorgt ervoor dat de acquisitie van DUS structureel doorgaat. "Ook als wij het druk hebben, worden er nieuwe contacten gelegd. De mannen gaan ook mee op afspraken. Eigenlijk hebben we er zelf weinig omkijken meer naar!"

logo-dus-groter

Geen belbureau

"Wat ik vaak merk is dat de potentiële klant écht het idee heeft om iemand van DUS zelf aan de lijn te hebben en niet het idee dat er een ‘belbureau’ tussen zit. Groei leest zich goed in en zorgt dat ze onze taal spreken. Ook praktische vragen kan Groei daardoor meteen beantwoorden of doorverwijzen naar de juiste persoon binnen DUS."

De aanhouder wint

Groei’ers zijn doorzetters! De aanhouder wint, zeggen ze, maar dat is bij Groei écht het geval. Ze gaan net zo lang door tot wij die felbegeerde lead aan tafel hebben. Dat is geweldig gaaf en werkt ook super motiverend voor ons.

Meer weten over DUS Dienstverlening?
Kijk dan op www.dusbv.nl.